Indholdsfortegnelse
Sidder du i et bureau, eller arbejder du som konsulent eller lignende, er overblik og effektivitet af afgørende karakter. Det sikrer dig, at du kan skabe de bedst mulige resultater for dine kunder, samtidig med at du kan fremvise, hvilke resultater du har skabt.
Det kan dog være tidskrævende at sikre sig det bedst mulige overblik, således du også kan hjælpe din kunde på den mest effektive måde. Der er dog en løsning.
Der er kommet et nyt værktøj på markedet, som er værd at tage et kig på. I dette blogindlæg giver vi dig derfor en præsentation af dette værktøj, og hvorfor det kan gøre underværker for dit arbejde.
Èn platform, der samler det hele i ét login
Èt af de nyere værktøjer på markedet er Agency360. Med dette værktøj får du en platform, hvor du kan samle det hele ét sted. Det betyder, at du kun skal benytte ét login for at få adgang til brugbare indsigter om din kundes performance på forskellige platforme.
Med denne løsning sparer du altså en masse tid. Du kan dykke ned i data for flere indsatser på forskellige platforme via dette ene værktøj. Det er derfor slut med at skulle shuffle frem og tilbage fra værktøj til værktøj og huske et hav af loginoplysninger.
Tilpas dine rapporter til hver enkelt kunde
Agency360 er blandt andet kendetegnet ved at kunne benyttes som afrapporteringsværktøj. Det betyder, at du kan trække rapporter ud fra forskellige indsatser.
Når du arbejder som konsulent eller lignende, vil du ofte bruge tid på at udarbejde rapporter til dine kunder. Det skal give dem indblik i, hvilke fremskridt du gør for dem. Disse rapporter skal selvfølgelig fremstå så professionelle som muligt, da det har en stor betydning for helhedsindtrykket.
Det kan tage tid, hvis du skal sidde at designe og skabe et professionelt udtryk for hver eneste rapport. Dette kan du dog slippe for, når du benytter Agency360. Du har nemlig mulighed for at tilpasse dine rapporter til hver kunde. Det kan blandt andet være i forhold til farver, logo, domæne og så videre.
Det giver dig en oplagt mulighed for at sende professionelle rapporter til dine kunder, som er tilpasset til den enkelte. Derudover kan du sætte dine rapporter til at sende helt automatisk med faste intervaller – for eksempel hver uge, hver 14. dag eller hver måned.
Få indblik i alt fra paid til organisk data på alverdens platforme
Agency360 har en masse smarte funktioner, som du kan få stor glæde af i dit arbejde. Du kan blandt andet få indblik i forskellige typer data. Det gælder alt fra paid til organisk.
Du får også indblik i performance fra forskellige platforme. Du kan blandt andet tilslutte dine sociale medier som Facebook, Instagram og LinkedIn og få et samlet overblik over, hvordan kunden performer på annoncer og organiske opslag.
Er der behov for at kigge nærmere på, hvordan din kundes hjemmeside performer på søgemaskiner som Google og Bing, kan du også det med Agency360. Du får blandt andet indblik i, hvordan din kundes Google Ads performer samt den organiske trafik, der kommer ind på hjemmesiden.
Uanset hvilken platform, eller om det er organisk eller betalt trafik, du vil tracke, har du mulighed for det med Agency360.
Afrapportering og analyse samlet i ét værktøj
Afrapportering er med garanti ikke det eneste, du bruger tid på, når du skal hjælpe dine kunder. Der skal selvfølgelig også udarbejdes forskellige indsatser, der netop skal skabe gode resultater for dine kunder.
Kunderne kan være meget forskellige, og det vil derfor også variere fra kunde til kunde, hvad der performer bedst. Dataindsigt og analyse af data er derfor altafgørende for, at du kan optimere din indsats for kunden bedst muligt.
Igen kan Agency360 være et rigtig godt værktøj at benytte. Her kan du tracke performance og få indblik i, hvad der virker, og hvor der er mulighed for optimering. Det giver dig det bedste grundlag for at skabe bedre resultater for dine kunder og dermed skabe succes for dem.
Du kan blandt andet holde øje med relevante søgeord, og hvordan din kundes hjemmeside performer på et givent søgeord. Det kan også være, du har et ekstra skarpt øje på, hvor mange backlinks din kundes hjemmeside har. Kort sagt er der rigtig meget data, du kan analysere med dette værktøj og dermed få indsigt i, hvor der kan optimeres.
Sidder du med B2B-kunder? Servér dugfriske leads til dem
Agency360 er udstyret med et hav af funktioner, der kan hjælpe dig i dagligdagen. Sidder du med B2B-kunder, er der især én funktion, som kan gøre en markant forskel for dine kunder. De har lavet en smart funktion, der kan tracke trafikken på hjemmesiden, i forhold til hvilke virksomheder trafikken kommer fra. Der skal blot et tracking script til, og så er du i gang.
De indsamlede leads kan du samle i en rapport og servere direkte til din B2B-kunde. Du kan derfor let og elegant skabe salgsmuligheder for din kunde ud fra den trafik, der strømmer ind på deres hjemmeside.
Integrer dine favorit-apps og opsæt din unikke løsning
Der findes jo et hav af apps, programmer, software og så videre. Du benytter sikkert mange forskellige i dit daglige arbejde med at hjælpe kunder. Vil du få mest muligt ud af alle dine apps og så videre, kan du integrere dem med Agency360.
Der er mere end 1.500 integrationsmuligheder, der blandt andet inkluderer Zapier, Google Analytics, Slack og mange flere.
Det giver dig mulighed for at skabe din helt unikke løsning, der inkluderer de funktioner, du bruger i løbet af en arbejdsdag. Du kan derfor effektivisere flere processer ved at samle det hele ét sted, og lade dine favorit-apps snakke sammen med Agency360.
Skab succes for dine kunder – uanset hvilken digital markedsføringsdisciplin du arbejder med
Det særlige ved Agency360 er, at der er mange forskellige bureauer og konsulenter, der kan have stor glæde af det. Det er både til dig, der arbejder med SEO, linkbuilding, sociale medier, annoncering, optimering af hjemmeside og meget mere.
Arbejder du med flere forskellige områder inden for digital markedsføring, er værktøjet især en kæmpe fordel. Du får nemlig mulighed for at få overblikket over alle dine indsatser for en kunde i ét værktøj.
Du skaber et langt bedre grundlag for at kunne forbedre løsningen af en opgave for en kunde. Du kan derfor skabe bedre resultater og hjælpe dine kunder med at nå deres mål.
Det her var lige en hurtig gennemgang af de mange muligheder, der er med Agency360, som helt sikkert bliver et populært værktøj på markedet inden længe. Overvej derfor, om værktøjet kan gøre en forskel for dit arbejde. Du kan eventuelt benytte deres gratis prøveperiode på 14 dage og teste det af.