Google Ads Bureau2018-08-29T20:59:03+00:00

Google Ads bureau

Få mere ud af din Google Ads annoncering

Det er ingen kunst at bruge for mange penge på Google Ads. Til gengæld kræver det en Google Ads ekspert at sikre, at du får mest ud af hver eneste Ads-krone.

Search Partners er certificeret af Google, og vi har tilsammen mange års erfaring med at rådgive vores kunder og skrue på Googles instrumentpaneler.  Vi har bl.a. undervist herhjemme på Googles kurser – Google Succes Online.

Search Partners kan derfor med rette kalde sig et specialiseret Google Ads- og search bureau. Vi går op i at give vores kunder det maksimale udbytte af deres udgifter til Ads – også fordi vi satser på lange kundeforhold.

Google Ads – og mulighederne for at nå dine kunder

Tekstannoncer, der vinker til dine kunder
Search Partners arbejder seriøst med tekstannoncer på Google, der er langt den foretrukne søgemaskine på nettet. I samarbejde med dig udarbejder vi en række annoncer og ledsagende søgeord, som får annoncen frem på siden, når der søges efter din vare eller service.
Ved at dreje på de rigtige knapper kan vi både få din annonce helt frem i søgeresultaterne og samtidig sikre, at det kun er de mest sandsynlige købere, der ser og klikker på annoncen.
Andet er spild af penge.

Shopping-annoncer lokker med billeder

Shopping-annoncer på Google viser billedannoncer med dine varer med pris. De er utroligt effektive og har lavere klikpriser og konverterer bedre end tekstannoncer. Når du vælger denne løsning hos Search Partners, få du samtidig vores data feed optimering med, hvor vi plukker, piller og sætter data sammen på en unik måde, der er lige i Googles smag = billigere klik og bedre konvertering. Her er der et stort potentiale, hvis dine produkter matcher eller er billigere end dine konkurrenters.

Displayannoncer – i kundens foretrukne medier

Displayannoncer placeres i de netmedier, dine kunder besøger – ofte er det større bannere. Annoncerne rammer dine mulige kunder visuelt, og vores grafikere fremstiller super lækre og iøjnefaldende annoncer, der er meget effektive og typisk har en lav CPA og høj ROI.

YouTube-reklamer – kunden skal se dem

Når du ser en video på YouTube, bliver du af og til ’tvunget’ til at se en kort reklamefilm først – det er reklamefilm, der er målrettet mod den aktuelle YouTube-kigger. Googles algoritmer sørger for, at kundernes adfærd på nettet sikrer, at der bliver vist en reklamefilm, der er interessant for den pågældende person. Det er såkaldt re-marketing, og det gælder for både YouTube og Display annoncering.

Search Partners 360 graders Google Ads løsning i blå

Kontakt os

Helt uforpligtende. I øjenhøjde.
Eller ring nu på +45 60 87 26 26

Vi er certificerede Google Partner

Google Ads

Kom til tops – også på resultatsiden

KONTAKT