Produkt feed optimering2018-12-07T07:46:27+00:00

Produkt feed optimering

Tjen penge på dine data

Data er penge værd – især data om dine varer. Derfor skal du lade Search Partners udnytte dine data til sidste bid, så din kunde får det maksimale ud af at besøge dine sider og se dine produkter. Det sælger.
Ved produkt feed optimering (eller data feed) manipulerer vi med de data, der er tilgængelige i et feed, for at få endnu flere data frem. Vi fintuner ned til mindste detalje. Så du kan slå konkurrenterne på f.eks. Google Ads.

JA TAK
Data feed optimering gennem Search Partners. Vi benytter DataFeedWatch som platform.
Et udsnit af de platforme vi kan data feed optimere til

Vi kan ’feede’ dine produkter. Alle steder.

Produkt feeds bør være et must, når man sælger produkter online, men det er det bare ikke – og med hensyn til viden om det kan ingen af vores konkurrenter følge med. 
Vi kan klippe-klistre alle informationer og levere specifikke data feeds til alle de tjenester, du benytter. Google Shopping, Kelkoo, Miinto, PriceRunner, Facebook, Amazon m.fl. – mulighederne er mange.

Ved at optimere dit produkt feed minutiøst sikrer vi dig, at du får det optimale ud af dine annoncekroner. 

Spørgsmål?

Få automatiserede tekstannoncer.

Hvorfor bruge tid på manuelt at vedligeholde annoncer ud fra dagspriser, tilbud og varer, der ikke pt. er på lager?

Med Search Partners store ekspertise indenfor produkt feed optimering tilbyder vi også fuldautomatiske tekstannoncer (og søgeord) på Google Søgenetværket. Det betyder, at priser og tekster altid er aktuelle; at der fx ikke annonceres for udsolgte varer.

Det giver en forbedret konverteringsrate, og du sparer penge.

Spørgsmål?
Få din annonce på Google Ads i dag gennem Search Partners
Følg med i dine tal 24/7 med Googles værktøjer

Effektive analyser. Spar mere, sælg mere.

Trods optimering af data vil der typisk være produkter, der ikke er rentable. Nogle af disse fører til salg af produkter, mens andre bare koster dig penge.

Som en del af Search Partners’ produkt feed optimering implementerer og integrerer vi altid vores data feed kost- og analyseværktøj, hvor vi indsætter en sporingskode.

Vores platform trækker herefter automatisk alle oplysninger ud fra f.eks. Google Shopping og viser antallet af klik, konverteringsrate, udgift og indtjening. Opdager vi urentable produkter under optimeringen, bliver de ekskluderet eller sat på pause.

Spørgsmål?
Det lyder kompliceret, og det er det sådan set også. Men husk, vi giver dig gerne en længere forklaring – og arbejder naturligvis gerne med dine produkt feeds.

Er du i tvivl, om du udnytter dine data og f.eks. får nok ud af dine Google Ads? Så kontakt os for en gratis gennemgang af dit feed.

Kontakt